Τις τελευταίες μέρες έχει γίνει πολύς ντόρος με την κατάληψη που γίνεται στο κτίριο της νομικής στην Αθήνα από 300 ανθρώπους που κάνουν απεργία πείνας με σκοπό να διεκδικήσουν την ζωή τους. Δεν ξέρω πως σας ακούγεται αυτό, κάποιοι τους αποκαλούν μετανάστες, άλλοι λαθρομετανάστες, άλλοι τους λένε πρόσφυγες. Άλλοι τους λένε άπλυτους που ήρθαν να μας αλλοτριώσουν και να μαγαρίσουν το Ελληνικό DNA.
Λένε πως το κτίριο της νομικής είναι ιστορικό, πως το κράτος μας είναι τελείως μπουρδέλο που αφήνει να γίνονται τέτοια πράγματα και ότι η αστυνομία πρέπει να λάβει μέτρα. Η «βεβήλωση του χώρου» από κάποιους ανθρώπους, που δεν έχουν μέλλον πουθενά, είναι σημαντικότερη από την ζωή των ίδιων των ανθρώπων? Λένε ότι η Ελλάδα, η χώρα της δημοκρατίας, με τον Παρθενώνα και την δημοκρατία κατάντησε έτσι. Σε όλους αυτούς τους απόγονους του μεγάλου αλεξάνδρου, του λεωνίδα, του σόλωνα και όλης της παλιοπαρέας θέλω να θυμίσω ότι ο μεγάλος της εποχής, ο Δίας, που γαμούσε και έδερνε κόρες, μάνες και αδερφές, ήταν προστάτης των ξένων, των φιλοξενούμενων, ο Ξένιος motherfucking Δίας. (http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%BE%CE%B5%CE%BD%CE%AF%CE%B1).
Δεν ζω σε περιοχή με τεράστιο ποσοστό σε μετανάστες και δεν μπορώ να μπω στην ψυχολογία του κάτοικου του Αγ. Παντελεήμονα, ούτε της Πάτρας, ούτε του φορτηγατζή που τους βλέπει να πετάγονται πάνω στο όχημα του όταν ετοιμάζεται να μπαρκάρει.
Όμως είμαι από επαρχία, με πολλά χωράφια… τις αρχές του 1990 που ήρθε το πρώτο κύμα Αλβανών στην Ελλάδα ήμουν πιτσιρικάς, κάθε Σαβ/κο πήγαινα στο χωριό μου και ξεκολωνόμουν στο παιχνίδι, ποδήλατο, μπάλα και τα σχετικά. Εκείνη την περίοδο, όταν γυρνούσαμε από χωράφι σε χωράφι για να κλέψουμε μανταρίνια οι μόνοι άνθρωποι που δούλευαν εκεί ήταν οι Αλβανοί, οι ίδιοι πήγαιναν μετά στα καφενεία του χωριού και έπιναν την μπύρα τους, κοιμόντουσαν σε κάτι άθλιες παράγκες που τους νοίκιαζαν οι κάτοικοι των χωριών και όλοι ήταν χαρούμενοι. Οι μπαμπάδες βλέπανε το θρύλο στην TV, άκουγαν τον Αντρέα και καμάρωναν για το πιπίνι που κυκλοφορούσε. Οι γυναίκες έμπαιναν στην ψυχολογία της Βίρνας και θέλανε να γίνει ο άντρας τους γενναίος, τίμιος και φαλακρός σαν τον Στάθη Θεοχάρη.
Τώρα, αφού κάναμε και τους Ολυμπιακούς αγώνες (για τους οποίους νομίζω είναι περιττό να αναφέρω τι κάναμε εμείς σαν Έλληνες και πόσο βοήθησαν αυτοί σαν «βάρβαροι» για να γίνουν όλα αυτά τα στάδια που σαπίζουν πλέον) , πήραμε μπόλικα μετάλλια, νιώσαμε εθνικά περήφανοι(ΧΑ!)και σφίξανε οι κώλοι μας με το ΔΝΤ, την κρίση και την ανεργία, μας βρωμάνε. Είναι άπλυτοι, αμόρφωτοι, κλέφτες, έχουν αρρώστιες, μας κλέβουν, την πέφτουν στις γκόμενες μας, μας παίρνουν την θέση στο λεωφορείο, μας γαμάνε την μάνα.
Ενώ εμείς… σαν γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων ελλήνων, των ηρώων του 21 και του 40, της γενιάς του πολυτεχνείου, που είμαστε πολύ περήφανοι για τον εαυτό μας αφού έχουμε το DNA το δικό τους, δεν καταδεχόμαστε να μοιραζόμαστε τον χώρο μας με αυτούς τους παρείσακτους. Δεν μπορούμε να καπνίσουμε 1,5 πακέτο τσιγάρα την μέρα, να πιούμε 4-5 ποτά άνετοι στο μπαρ και μετά να πάμε για βρώμικα, δεν βρίσκουμε να παρκάρουμε έξω από το περίπτερο το αμάξι μας όταν πάμε για καπότες, οι κάδοι της ανακύκλωσης είναι μόνιμα τίγκα και για αυτό αναγκαζόμαστε να πετάμε τα σκατά μας στον δρόμο, δεν μπορούμε να οδηγήσουμε μεθυσμένοι με ασφάλεια στα όρια στην εθνική οδό και να σκοτωθούμε με την ησυχία μας. Έχουμε δικαιώματα και καταπατούνται!
Έλεγε μια κυρία σήμερα σε μια συζήτηση ότι είναι άπλυτοι και κουβαλάνε πόσες αρρώστιες ο καθένας, οτί τα παιδιά που πέρασαν στην Νομική Αθηνών δεν μπορούν να πάνε στη σχολή τους και οι γονείς πληρώνουν. Εγώ να δεχτώ, όλα αυτά τα επιχειρήματα. Αλλά, ο έλληνας, που γράφει στα λεβέντικα αρχίδια του τον γιατρό που του λέει να μην καπνίζει γιατί το πνευμόνι του θα γίνει σαν τσιμινιέρα, να μην τρώει κρέατα γιατί οι αρτηρίες του είναι πιο βουλωμένες και από συναχωμένη μύτη, που περπατάει με το ζόρι την απόσταση καναπές ψυγείο (για μπύρα όταν έχει champions L), που ανάβει περισσότερες φωτιές στα δάση το καλοκαίρι από τα πανηγύρια, που ψηφίζει τους ίδιους καριόληδες να τον βιάζουν από την στιγμή που γεννήθηκε. Που κλέβει το κράτος του και ταυτόχρονα παραπονιέται γιατί τίποτα δεν λειτουργεί σωστά, που γλύφει τον πολιτικό για να μπει στο δημόσιο και μετά παραπονιέται που ο υπάλληλος στην άλλη υπηρεσία είναι άσχετος. Αυτός, ο μάγκας, ο λεβέντης, με την ψυχή και την παλλικαριά, το φιλότιμο και όλα αυτά που υμνούμε άμα κάνουμε ένα διπλό στην ευρώπη ή όταν πανηγυρίζουμε την eurovision που σκατά είναι ? Αυτός που γράφει στα παπάρια του την ΕΕ, βρίζει τους αμερικάνους, τους θεωρεί ηλίθιο λαό και πίνει μερακλήδικο φρεντοτσίνο μετά τα κοψίδια με την φαντασίωση ότι είναι ο κλίντον και λεκιάζει το φόρεμα της ρουμάνας σερβιτόρας. Που το «ναι αλλά εμείς είχαμε έναν περικλή και χοληστερίνη, ενώ αυτοί κοιμόντουσαν στα δέντρα την ίδια περίοδο» είναι η ατάκα που τον ανακουφίζει και όταν του λένε πως στις άλλες χώρες είναι έστω και λίγο καλύτερα από το δικό του τον μικρόκοσμο. Αντί να κοιτάει τα χάλια του, το ότι αυτός μπορεί να είναι περήφανος για αυτούς που κατοικούσαν στον τόπο αυτό πριν από 2500 χρόνια, αλλά αυτοί δεν ξέρω πόσο περήφανοι θα ήταν για αυτόν. Μάλλον στον Καιάδα θα κατέληγε, άντε στην καλύτερη να ήταν δούλος και να κουβαλούσε μάρμαρα στην ακρόπολη. Φαίνεται ξεχνάει και αυτός τα κύματα μεταναστών που έφυγαν από την ελλάδα κατά καιρούς επειδή εδώ δεν είχαν μαντήλι να κλάψουν. Τι στο διάλο, όλοι έχουμε ακούσει καζατζίδη, δεν ξέρουν οτί είναι ο αγαπημένος των ελλήνων μεταναστών; μήπως νομίζουν πως οι έλληνες του εξωτερικού είναι στην γερμανία, στην αμερική, αυστραλία και όπου αλλού από τις αποικίες των αρχαίων ελλήνων;; η μήπως πιστεύουν όλοι πως οι έλληνες όταν πήγαιναν στο εξωτερικό είχαν ο καθένας από ένα κότερο σαν του Πατέρα για να υπογράφουν τα συμβόλαια στις δουλειές που έπιαναν;; μήπως τα μάτια τους ήταν λιγότερο αγριεμένα από την πείνα όταν έβλεπαν τον γερμανό να τρώει λουκάνικα και να πίνει μπυρόνια;;
Το συμπέρασμα, για μένα, είναι πως πρώτα από όλα δεν είναι οι πρόσφυγες που περισσεύουν στην ελλάδα, η γαμημένη η υποκρισία περισσεύει. Φυσικά και η ζωή είναι πιο δύσκολη πλέον, δεν υποστηρίζω το αντίθετο. Όμως για εμάς που μένουμε εδώ υπάρχει μια ζωή… σκατένια και μίζερη; Ίσως, όμως για αυτούς τους ανθρώπους δεν υπάρχει τίποτα στην πατρίδα τους. Εξάλλου δεν φεύγει κάποιος για ταξίδι αναψυχής με το κρουαζιερόπλοιο ενός λαθρέμπορου. Ούτε ήρθαν στην χώρα μας για να μας πιούνε το johny-cola μας, για να προχωρήσουν στην ευρώπη ήρθαν. Πιστεύετε ότι έχουν την όρεξη να βλέπουν τις θυμωμένες φάτσες των απογόνων του Περικλή?
Οι φοιτητές της νομικής πιο πολλά έχουν να μάθουν από αυτούς τους ανθρώπους που κάνουν απεργία πείνας στη σχολή τους παρά από τα βιβλία τους και τους καθηγητές τους. Οι μισοί πολιτικοί μας είναι δικηγόροι και οι άλλοι μισοί γιατροί με έδρες στα Πανεπιστήμια.
Παράνομοι και άρρωστοι.
Ένα θα πω, ας ρωτήσουμε τους Έλληνες μετανάστες που πήγαν στο εξωτερικό πώς τους συμπεριφέρθηκαν και πώς ένοιωθαν και μετά να την πέσουμε στους μετανάστες εδώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε το γράψιμο, φίλε μου.
Φίλε Bucket, πολύ δυνατό το κειμενό σου! Συνέχισε έτσι, τεντώνοντας στα όρια τις ευαίσθητες χορδές της ελληνικής κοινωνίας, γιατί πλέον φωνές σαν τη δική σου μόνο σε εναλλακτικούς ιστότοπους συναντάμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρης
Φίλε συντάκτα , εσύ το θέμα το πας αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨάχνεις το ανθρώπινο βάθος στο θέμα των μεταναστών.
Ότι είναι άνθρωποι και αυτοί, ότι έχουν υποστεί πολλά,
ότι έχουν υποφέρει κτλ... Πράγματα δεκτά και
αναμφισβήτητα.
Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με την παραβατικότητα της
συγκεκριμένης πράξης. Οι μετανάστες αυτοί είναι
"παράνομοι" με ότι αυτό συνεπάγεται. Ο λόγος ο
οποίος είναι παράνομοι είναι η απαράδεκτη και
ανύπαρκτη μεταναστευτική πολιτική της Ελλάδας και
τα στραβά μάτια που κάνει η Ευρώπη προς το θέμα τους.
Δεν λέει κανείς ότι ευθύνονται αυτοί.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η Ελλάδα θα πρέπει να γίνει
και ξέφραγο αμπέλι για να μπαίνει και να παίρνει
και άσυλο όποιος γουστάρει. Καταλαβαίνω τον πόνο
και την αγωνία των κακομοίρηδων , αλλά πρέπει κι εμείς
σιγά σιγά να σκεφτόμαστε και το δικό μας καλό και να
αποφύγουμε από το να γίνει η Ελλάδα κέντρο
διερχομένων τριτοκοσμικών.
οι άνθρωποι αυτοί ήταν "παράνομοι" και όταν έρχονταν να δουλέψουν στα χωράφια μας, ήταν "παράνομοι" πριν αρχίσουν να δουλεύουν σε δουλειές που ο έλληνας σνόμπαρε (και σνομπάρει ακόμα και τώρα), ήταν "παράνομοι" πριν αρχίσουν να φέρνουν μετάλλια και να φωτογραφίζονται με αυτούς οι πολιτικοί μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαράνομος δεν είναι κανένας άνθρωπος που φεύγει από την πατρίδα του επειδή έχει πόλεμο, δεν έχει να φάει, δεν έχει δικαιώματα. αντίθετα παράλογοι είναι αυτοί οι νόμοι.
προτιμώ να έρχονται στην ελλάδα άνθρωποι από τις χώρες του 3ου κόσμου και να παίρνουν το άσυλο, παρά τραπεζίτες, οικονομολόγοι και τσιράκια και να μου σκίζουν τον πάτο.
τέλος, πιστεύω ότι τόσα χρόνια σκεφτόμασταν μόνο το δικό μας το καλό και αυτό μας έφερε σε αυτή τη θέση.
Βεβαίως "παράνομοι" ήταν και τότε, απλά και οι δικοί μας που τους εκμεταλλευόντουσαν εργασιακά ήταν εξίσου (ίσως και παραπάνω) "παράνομοι".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς ή κακώς για τους λόγους που ανέφερες αυτοί οι ανθρώποι
φεύγουν από τις χώρες τους. Δεν έχεις αρχίσει μήπως να
ψιλιάζεσαι ότι μας τους φορτώνουν όλους εδώ πέρα; Η Τουρκία
γιατί δεν τους δέχεται; Ιταλία-Γαλλία γιατί τους κυνηγάνε;
Και καλά είμαστε ΕΕ με κοινή πολιτική αλλά βλέπω ότι υπό
συγκεκριμένο σχέδιο των "ευρωτραπεζιτών" που ανέφερες και
εσύ μας φορτώνεται όλη η σάρα και η μάρα εδώ πέρα.
Δεν λέμε όχι στη μετανάστευση... λέμε "ναι" αρκεί αυτή
να γίνεται υπό προϋποθέσεις και κανόνες ούτως ώστε να
υπάρξει όφελος και προς την παραγωγή της χώρας (που αυτη
τη στιγμή είναι ούτως ή άλλως ανύπαρκτη) και προς τους
μετανάστες που θα ζήσουν επιτέλους μια καλύτερη ζωή και
θα έχουν μετά από 10-20 χρόνια τη δυνατότητα να επιστρέψουν στις πατρίδες τους.
Τώρα το να είναι η Αθήνα ένα μπουρδέλο που θυμίσει πιό
πολύ Ισλαμαμπάντ παρά Αττική , ενώ οι Γερμανοί να ρίχνουν
όλο το βάρος της Ευρωοικονομικής κατάρρευσης σε εμάς, ε
συγγνώμη αυτό δεν το δέχομαι.
Εχεις ψάξει χώρα χώρα γιατί υπάρχουν τόσα προβλήματα και
όλοι φεύγαν από τις πατρίδες τους;
Η Αγγλία $%%^ούσε τόσα χρόνια την Ινδία και το Πακιστάν.
Η Γαλλία ^&*&(^% τόσα χρόνια το Αλγέρι, το Μαρόκο και
άλλες χώρες της Αφρικής.
Η Γερμανία %^&^% τον μισό κόσμο.
Ας τα υποστούν λοιπόν οι παραπάνω μαλάκες όλα και ας τους
μαζέψουν όλους εκεί πέρα για να τους κάνουν ανθρώπους...
Τους το χρωστάνε κι όλας ούτως ή άλλως. Εμείς εδώ δεν
φταίξαμε σε τίποτα.
"Ας τα υποστούν λοιπόν οι παραπάνω μαλάκες όλα και ας τους
ΑπάντησηΔιαγραφήμαζέψουν όλους εκεί πέρα για να τους κάνουν ανθρώπους...
Τους το χρωστάνε κι όλας ούτως ή άλλως. Εμείς εδώ δεν
φταίξαμε σε τίποτα."
αυτό ακριβώς το πνεύμα είναι που σιχαίνομαι. εμείς δεν φταίμε σε τίποτα, όλα τα κάνανε οι άλλοι. εμείς είμαστε οι καημένοι που τυχαίνει να ζούμε εδώ και μας φορτώνουν τα μιάσματα.
επιπλέον, η φράση: ας τους
μαζέψουν όλους εκεί πέρα για να τους κάνουν ανθρώπους... είναι κάτι που περιμένω να ακούσω από το στόμα του άδωνι γεωργιάδη, όχι από σκεπτόμενο άνθρωπο.
η αγγλία και ιταλία δεν τους δέχονται, όμως αν θεωρούμε αυτές τις χώρες πρότυπα ας το πάμε ένα βήμα παραπέρα. να φέρουμε τον βασιλιά, να έχουμε πρωθυπουργό τον γκουσγκούνη και γυναίκα του την τζούλια αλεξανδράτου...
ή μήπως να γίνουμε κατευθείαν προτεκτοράτο των ΗΠΑ και να στέλνουμε αεροπλάνα να τους βομβαρδίζουν πριν μπουν στην ελλάδα, ενώ εμείς θα βλέπουμε sex & the city ασφαλείς.
φταίμε, ίσως πολύ ίσως λίγο, γιατί δεν ζούμε σε μία γυάλα αποκομμένοι από τον κόσμο. αυτοί που γαμούσαν τις πατρίδες αυτών που σήμερα αποκαλείς κακομοίρηδες είναι "φίλοι μας" και "σύμμαχοι μας"... και όταν κάνανε τους νταήδες εμείς αράζαμε...
η φράση: "ας τους
ΑπάντησηΔιαγραφήμαζέψουν όλους εκεί πέρα για να τους κάνουν ανθρώπους..." δεν έχει σχέση ούτε με Γεωργιάδηδες , ούτε με Καρατζεφέρηδες.. δυστυχώς είναι η αποτύπωση της σκληρής αλήθειας.
Δεν θεωρώ πρότυπα αυτές τις χώρες , ούτε φίλους μου, απλά σου λέω ότι πρέπει να τους υποδεχτούμε εξίσου όλες οι χώρες και όχι οι μισοί να μένουν στην Ελλάδα.
Οτι φταίμε , σίγουρα φταίμε αλλά όχι όσο οι άλλοι... φταίμε που είμαστε αγνώμονες μέσα στη γυάλα όπως λες κι εσυ
πουθενά στο κείμενο δεν λέω πως πρέπει να μείνουν όλοι στην ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτην συγκεκριμένη φράση θα την χαρακτήριζα σαν ακραία (για να μην την πω κάπως αλλιώς).
ποιοι είμαστε εμείς και με ποιο δικαίωμα κρίνουμε ποιος είναι άνθρωπος και ποιος όχι? και σύμφωνα με ποια κριτήρια τον κατατάσσουμε στις κατηγορίες? είναι πιο άνθρωπος κάποιος που γεννήθηκε στην αθήνα, στο παρίσι, στο λονδίνο, στην ρώμη από κάποιον που γεννήθηκε στο ιράν, στο πακιστάν, στην αίγυπτο? αν είναι έτσι τότε δεν το αποδεικνύουν οι πράξεις του και δεν θέλω να είμαι σε αυτή την "κατηγορία" ανθρώπων.